Panel Digitalno doba: Koja je tajna uspjeha u medijima
Panel “Digitalno doba: Koja je tajna uspjeha u medijima?” održao se u sklopu Sjever media & design festa. Na njemu su se okupila neka od najpoznatijih imena hrvatske medijske scene: Barbara Kolar, Joško Lokas, Dario Marčac i Dražen Klarić. Uz moderatoricu panela Ivonu Čulo, podijelili su sa sudionicima svoje profesionalne priče i trenutke karijere. Kroz svoje priče otkrili su publici tajnu uspjeha u medijima.
Od veterine do radija i televizije
Barbara Kolar, jedno od najpoznatijih lica domaće televizije, nije uvijek znala da će završiti u medijima. Završila je studij veterine, a uz to je svirala i klavir. Svoju medijsku karijeru započela je na radiju Samobor te je na kraju završila na HRT-u, gdje je izgradila reputaciju vrhunske radijske i televizijske voditeljice.
Urednička karijera sa početcima na televiziji
Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista, svoju karijeru započeo je na televiziji. Sa tek 27 godina postao je glavni urednik CCN-a, no nakon jedne kako kaže pijane večeri postao je zamjenik glavne urednice Večernjeg lista. “Kojim god da se poslom bavite imate odgovornost, budite ljudi” poručio je publici kao jedan od ključnih savjeta za uspjeh u medijima.
Kvizaš od mladih nogu
Joško Lokas još od mladih dana znao je da želi raditi kvizove. Svoju medijsku karijeru započeo je vlastitim kvizom Upitnik. U panelu Koja je tajna uspjeha u medijima istaknuo je autentičnost, brzinu i odgovornost kao neke od glavnih faktora. Također spomenuo je kako se ne treba bojati eksperimentirati, te je raznim anegdotama nasmijao publiku.
Tajna uspjeha na TikToku
Dario Marčac, najmlađi od panelista, svoju medijsku karijeru započeo je 2019. godine na TikToku. Nakon što je skupio prvih 1000 pratitelja, odlučio je dati otkaz i potpuno se posvetiti TikToku. Uz puno rada i upornosti uspješno je iskoristio rani ulazak na tržište. Danas vodi vlastitu agenciju Crew i uspješno surađuje sa 25 kreatora sadržaja.
Panel Digitalno doba: Koja je tajna uspjeha u medijima pokazao je koliko različitih puteva vodi do uspjeha. Panelisti su publici dali mnoge korisne savjete i svi su se složili da je za uspjeh u medijima potrebna odgovornost, autentičnost i puno eksperimentiranja.
Više o programu Sjever media & design festa pročitajte ovdje!

Autor fotografije: Dora Cmuk