Keks Pay uvodi studentske pogodnosti!
Na današnjem Sjever media & design festivalu u Koprivnici bio je i Boris Blažević, član uprave Keks Pay-a. Otkrio je da će, nakon šest godina uspješnog poslovanja unutar Erste Banke, njihova lifestyle aplikacija uskoro postati neovisna tvrtka. Aplikacija je poznata po jednostavnosti, privlačnom dizajnu i funkcijama prilagođenim korisnicima. Kroz godine izgradila je snažan identitet.

Sa sloganima poput “Keksni lovu frendu” i “Keks Pay doma stay” (koristio se u vrijeme pandemije COVID-19), aplikacija je postala preferirani alat za brze i sigurne digitalne uplate. Keks Pay nudi i razne opcije. Među njima su nadoplata ENC uređaja te isporuka režija direktno na Keks račun korisnika.
Pitali smo gospodina Borisa Blaževića smatra li Izi Pay konkurencijom, na što je odgovorio da je Izi Pay isključivo za korisnike Zagrebačke Banke, dok je Keks Pay za sve korisnike, bez obzira na banku. Navodi kako se žele razlikovati od ostalih marketinških kampanja.
Iznenadio nas je jednom rečenicom, odnosno jednim otkrićem – uskoro će biti predstavljene nove značajke koje su prvenstveno usmjerene na studente, no više od toga nam trenutno ne smije reći.
Kreativna industrija u Hrvatskoj: Potrebna su veća ulaganja i sustavna podrška
Odgovarajući na pitanja o razvoju kreativnih industrija u Hrvatskoj, ističe kako se taj oblik industrije često suočava s izazovima financijske samoodrživosti. Iako kreativnost igra temeljnu ulogu u oblikovanju kulture i nacionalnog identiteta. Proračuni su skromni. Sektor nije uvijek profitabilan.
Kako bi se održivo ojačala kreativna industrija i osigurao dugoročni rast, ključno je povećati ulaganja i sustavnu podršku.
Sve više o Keks Pay-u i njihovim pogodnostima možete pogledati ovdje.
Autori fotografija: Tina Novak i Dorotea Spevec