Davor Bruketa- suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey

U Koprivnici UNIN Connect Week posjetio je i Davor Bruketa, suvlasnik organizacije Bruketa&Žinić&Grey, koji nam je odgovorio na nekoliko pitanja.

Osnutak agencije

Bruketa&Žinić&Grey agencija je za tržišne komunikacije koja već gotovo 30 godina prednjači u kreativnim inovacijama. Davor Bruketa i Nikola Žinić zajedno su radili u dizajnerskom studiju i shvatili da imaju slična razmišljanja o dizajnu. Nakon toga, osnovali su agenciju. Bruketa&Žinić&Grey agencija je koja radi u 20-ak zemalja s klijentima iz Hrvatske i svijeta.

Izvor: Lara Sekulić

“Danas, za postizanje nekog uspjeha, kada je riječ o tržišnim komunikacijama poput reklama, potrebna je samo internetska veza. Svaka dobra stvar će se čuti i svijet će znati za nju”, rekao je Davor Bruketa.

Iako za njih ne postoje razlike u radu s hrvatskim i svjetskim brendovima, Davor Bruketa otkrio je da mu je ipak draže raditi s domaćim tvrtkama poput Podravke i Kraša.

KIKI kampanja

Reklama KIKI kampanje koju je agencija Bruketa&Žinić&Grey radila davne 2009. godine postigla je nevjerojatan uspjeh, preko 33 milijuna pregleda.

“Nevjerojatno je da je nakon 15 godina ta reklama i dalje popularna, a gledaju je većinom klinci. Tu reklamu posebno cijenim jer je bezvremenska”, komentirao je Davor Bruketa. Također je dao savjet za svakog tko se želi baviti sličnim zanimanjem: “Rješenje dolazi kada ga najmanje očekujemo, što bi moje kolege rekli – na wc-u. To nije za one koji žele posao ostaviti u uredu, to je za one koji žive s poslom.”

Odgovori